Friss topikok

  • Sophee: @danferdi: az említett személy annyira mégsem halott... még mindig kap e-mail-eket a hozzászólások... (2009.09.12. 22:41) Long time coming
  • Pán Péter: Az irásodal semi baj nics,tök jol irsz,amugyis minél töbet irsz anál jobb lesz.Ez remélem meg fele... (2008.09.22. 17:39) kezdődik...

Linkblog

Embrace - Ashes

2008.09.26. 19:54 - Sophee

"watch me raise up and leave all the ashes you made out of me"

"...legalább hetente egyszer mindenképpen..." Khmm.. Majdnem. Több mint egy hónap... Anny mindent csináltam (vagy nem is annyira sokat), hogy mindenre volt energiám, csak épp blogkezdeményecskémre nem. Befejeztem a nyári szünetem, elkeztem a tanévet, igyekszem minél gyorsabban befejezni a tanévem.:)

Auguszus végére rámtört a tinisorozat rajongás, befejeztem az O.C.-t, és elkezdtem a Veronica Mars-ot. (Most tartok a 3x4-nél.) Onnan az idézet, a 2x1 végén lévő számból. Legújabb kedvenc sorozat, legújabb kedvenc szám.:)

Amúgy, hiába terveztem eseménydús nyarat, igazából semmi különöset nem csináltam. Most pedig néha az jut eszembe mit szúrhattam el ennyire, és mikor? Mikor lettem ennyire kívülálló? Azt hiszem tudnom kellene a választ, és valahogy ki is tudnám javítani, de valamiért mégis jól érzem magam így. Nem tudnám elképzelni magam, úgy mint a lányok körülöttem. Megvan a saját kis világom, amiben néha nagyon jól érzem magam, néha nagyon rosszul, de általában egész jól vagyok. Azt hiszem ez az egész rajtam múlik. Úgyhogy optimistán tekintek a világra, nem ismerve lehetetlent. Ha valamit meg akarok változtatni, megváltoztatom. Ennyi. ^^

A tanévről is eldöntöttem, hogy jó lesz. És így is lesz. Elég unalmasan kezdődött, senki nem változott semmit. Én elég sokat. Három év "nemtanulás" (és kitünő bizonyítvány) után eldöntöttem idén tanulni fogok. Legalább egy órát. Ez nem nagyon akar összejönni, de azért van már pár ötösöm.De nem, nem vagyok stréber. Ugyan senki nem hiszi el, de tényleg nem tanulok. Szivacsagyam van. És szerencsém.

Azt hiszem még tudnék írni, (például a mai iskolai táncórámról -amin ismételtem rájöttem, hogy nulla ritmusérzékem, tánctehetségem és koordinációs képessegem van-)  de azt hiszem ezt meghagyom legközelebbre, ugyanis van egy olyan sejtésem, hogy maximum egy olvasóm van.^^

Zsófi

P.s.: remélem a sok hülyeségem nem riasztott el senki, annyira nem komoly a helyzet, mint a szöveg alapján tűnhet...:)

Trackback address for this post::

https://mydreamworld.blog.hu/api/trackback/id/tr54683573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.


süti beállítások módosítása