Friss topikok

  • Sophee: @danferdi: az említett személy annyira mégsem halott... még mindig kap e-mail-eket a hozzászólások... (2009.09.12. 22:41) Long time coming
  • Pán Péter: Az irásodal semi baj nics,tök jol irsz,amugyis minél töbet irsz anál jobb lesz.Ez remélem meg fele... (2008.09.22. 17:39) kezdődik...

Linkblog

vasárnap

2008.09.28. 21:56 - Sophee

(Azt hiszem túl követelőző és önző vagyok. Arra vágyom, hogy olvassák, és kommenteljék eddigi legtöbb bejegyzést számlóló blogomat. Legalább néhány kósza hozzászólót szeretnék. És kevesebb szarkazmust magamba.^^)

Mindig is érdekelt a családfa-kutatás, és ma találtam egy hatalmas doboz fényképet, úgyhogy elkezdtem összerakni a sajátomat. Annyi érdekességre bukkantam. Egyik dédanyámnak például saját cselédkönyve volt. Igazi kincs lehet mostanra. Pesti uraknál volt "cseléd" az Első Világháború alatt (ez nagybetű?). Kedvenc híres ősömről, viszont még mindig nem tudom, hogy valóban az ősöm volt-e. Elég valószínű. Mondjuk 85%. És már annyira kötődöm hozzá...:)

Sütöttem ma almás pitét, isteni lett.^^

Végre megnéztem az új House részt, talán jobban is tetszett mint az előző. A magánnyomozó jófejnek tűnik, Kutnert egyre jobban bírom, 13-t egyre kevésbe, kevés volt a House-Cuddy jelenet, Chase pedig még mindig <3. :)

VM 3x7: Logan <3

Megyek angol leckét írni. Jó éjt!

Zsófi

Trackback address for this post::

https://mydreamworld.blog.hu/api/trackback/id/tr1686321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.


süti beállítások módosítása